Bienvenido a cursohacker.es. Puedes acceder a todo el contenido líbremente pero si deseas poder crear tus propios temas en el foro y que tus respuestas y comentarios se publiquen de forma automática regístrate como alumno aquí

687 Billige Italia Drakt - Blythe

1 post / 0 new
ladonnamoulds25
687 Billige Italia Drakt - Blythe

Det første som skjer med meg er at vi ikke kan gjøre det så bra når vi har seks spillere på Spania; det er en grunn til det. Det er også mye mer som har spilt for Madrid før, og som er blitt kalt opp av Lopetegui. Det sier noe. Jeg tror ikke det er fordi Madrid har et spesielt konkurrerende gen, men selvfølgelig har vi mange av de beste spillerne i verden i alle posisjoner. Kvalitetsnivået i Madrid er ekstremt høyt, og det er derfor vi har et halvt dusin lagkamerater i Spanias tropp. Det er spillere fra Barcelona, ​​Atlético og andre lag som spiller for Spania også, men basisen på siden består av Madrid-spillere.
Vi har vært i finalen i de største klubbkonkurransene de siste sesongene, og vi har vunnet dem. Og så må du se på kvaliteten på spillerne vi har. Jeg skal ikke plutselig oppdage Isco, Asensio og Sergio Ramos i fredagens spill. Vi snakker om spillere i verdensklasse, og det er derfor jeg ikke er overrasket over at Spania har så mange Madrid-spillere i troppen. Og det er noe jeg også er veldig takknemlig for.
Tyskland er også et flott lag. Vi er den regjerende verdensmesterskapet. Det har vært i løpet av min tid i Madrid at jeg ikke bare har lært hvordan jeg skal Billige Liverpool Drakt - http://www.piranahrocks.com/liverpool.shtml vinne titler, men også hvordan jeg skal forsvare dem. Det kommer til å bli et attraktivt spill å se på, og også en god test i forkant av verdensmesterskapet. Jeg ønsker alle lagkameratene mine fra Real Madrid lykke til i verden, bare ikke i fredagens kamp i Düsseldorf eller i Russland, selv om vi uansett ikke kan møtes før semifinalen. Og det ville være fantastisk for begge sider om vi møter ett spill borte fra finalen. Men vi kan ikke komme foran oss selv. VM er en veldig vanskelig konkurranse.
En flott fotballkamp. Jeg vet hva nivået på spillet i Tyskland er, og det er veldig høyt. Og selvfølgelig kjenner jeg det spanske spillet veldig godt, og det er fantastisk. Det kan være slik at de spanske spillerne ikke vet nøyaktig hva de vil gjøre mot imorgen, for jeg tror ikke de ser på Bundesliga så mye som jeg gjør. Men bortsett fra det er det Tyskland har, bortsett fra en utmerket gruppe spillere, sterk lagånd. Det er det som har tillatt oss å dominere Fifa-rangeringen de siste årene.
Spania var den dominerende kraften i internasjonal fotball mellom 2008 og 2012 på baksiden av en vakker spillestil, den berømte tiki-taka som speilet Barças stil i samme periode. Men nå spiller de en annen type spill. De har gjennomgått en Billige Chelsea Drakt - http://www.piranahrocks.com/chelsea.shtml identitetsendring. Foran har de en stor og sterk spiss, de har fremdeles fantastiske spillere på midtbanen, men nå er de mer direkte. I alle fall er de et ekstremt godt lag og en av favorittene i Russland sammen med Tyskland, Brasil og et par andre til å vinne verdensmesterskapet.
Jeg har erfaring i den forbindelse fordi jeg måtte forsvare Champions League-tittelen med Madrid, og det klarte vi. En av de vanskeligste tingene i fotball er å opprettholde et tilstrekkelig nivå til å fortsette å vinne, men det er mulig hvis du har de beste spillerne, og hvis du holder konkurranseånden og ambisjonen i behold. Vi har gjort det hos Real Madrid og Tyskland er i stand til å gjøre det samme.
Over all lagånd, som er basert på å oppmuntre lagkameratene og tro på dem. Positivitet må gjennomsyre i hele troppen, og så bygger du på det. Kvalitet og evnen til å gå gjennom tøffe øyeblikk mot vanskelige sider er også veldig viktig.
Dette er ingen liten bragd, fordi de er to av de beste i verden i sine respektive posisjoner. I Madrid har det vært tydelig hvor viktig Casemiro er for å opprettholde balansen på siden, og hva kan jeg si om Marcelo? Han er den beste venstrebacken på planeten. Brasil er definitivt blant favorittene til å vinne verdensmesterskapet.

https://www.smartacademyegy.com/groups/017-billige-liverpool-drakt-zella/

Hannelore Arsenal Trikot - http://www.somewhatcold.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=178&a... GenevaLie
TerrieDvu Lazio nya tröja - https://anadevalle.com/mod-2-10-2/ TameraWer

Añadir nuevo comentario

Alumno

• Etiquetas HTML permitidas: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Saltos automáticos de líneas y de párrafos.
  • Las direcciones de las páginas web y las de correo se convierten en enlaces automáticamente.

Plain text

• Etiquetas HTML permitidas: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No se permiten etiquetas HTML.
  • Las direcciones de las páginas web y las de correo se convierten en enlaces automáticamente.
  • Saltos automáticos de líneas y de párrafos.
CAPTCHA
Esta prueba es para evitar el SPAM
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.